1. Jeśli Klient zauważy, że produkt, który otrzymał posiada wady (jakościowe lub inne powstałe podczas dostawy), ma prawo do złożenia reklamacji. Należy wtedy odesłać wadliwy towar w przeciągu 14 dni od daty otrzymania produktu wraz z opisem przyczyn reklamacji (gotowy formularz do pobrania), podając swoje dane.
  2. Internetowy Sklep Ceramizer.pl zastrzega sobie prawo 2 dniowego okresu rozpatrzenia reklamacji od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej, a o podjętych czynnościach zobowiązuje się informować Klienta.
  3. Klient Internetowego Sklepu Ceramizer.pl ma prawo w ciągu 10 dni dokonać zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny. Towar należy wysłać w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Produkt nie może nosić jakichkolwiek śladów używania. Zwrot pieniędzy w kwocie równej cenie, jaką Klient zapłacił za dany produkt będzie przesłany w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej, przelewem na numer konta bankowego podanego przez Klienta (gotowy formularz do pobrania). W przypadku płatności kartą płatniczą, zwrot zostanie wykonany na kartę płatniczą Klienta. Koszt transportu zwracanego produktu pokrywa Klient.
  4. Klient jest zobligowany do tego by zwrócić należytą uwagę na to, w jakim stanie odbiera przesyłkę, gdyż będzie to warunkiem uwzględniania przez Internetowy Sklep Ceramizer.pl zwrotów z powodu uszkodzeń powstałych podczas transportu. Gdy tylko Klient zauważy jakieś nieprawidłowości, uszkodzenia przesyłki należy sporządzić protokół szkód (u listonosza, kuriera) i niezwłocznie zgłosić ten fakt obsłudze sklepu.